Ouderraad

Voor goed onderwijs heeft een school betrokken medewerkers nodig.  Om dat  te geven krijgen ze geld van de overheid. Het geld wat de school krijgt gaat voornamelijk naar de zaken om goed onderwijs te kunnen geven.

Om de school een leuke plek te houden moet er ook wel eens wat anders gedaan worden dan werken. De school vindt het daarom belangrijk om ook leuke dingen te doen zoals schoolreisjes, sinterklaas, Pasen en wat zo nog meer langs komt in een jaar. Helaas heeft de school hier zelf geen geld voor maar wordt dit betaald door een vrijwillige maar noodzakelijke bijdrage.
De bijdrage wordt betaald door de ouders. Hiervan gaat alles naar de leerlingen en is vooral bedoeld als beloning voor het harde werken door de kinderen. Zonder bijdrage kunnen er geen leuke activiteiten meer georganiseerd worden.
De ouderraad beheert dit geld. Dit zijn een groepje ouders die zich vrijwillig inzetten voor de financiële afhandeling van de bijdrage. De activiteitencommissie (AC) ondersteund en ontlast de leraren met de activiteiten.
Rivka ten Berge Voorzitter
Remko Juffer Penningmeester